[Czuwaj] Paradoks czy już norma :-)

Wojciech Godoń phm goferek w harc.pl
Pią, 17 Gru 2004, 12:09:34 CET

Hmmm od dłuższego czasu pada coraz więcej stwierdzeń o NISKIM poziomie
dyskusji na grupie... pewna grupa "trzymająca władzę" :-) używa słów, które
nie przystoją harcerzom a tym bardziej instruktorom. Są dyskutanci
"wywyższający" się z racji swojego wieku, doświadczeń itp.... to chyba nie
jest kategoria do oceniania MĄDROŚCI zyciowej w służbie instruktorskiej.....

   Dziwi fakt, iż właśnie Ci "doświadczeni" instruktorzy zazwyczaj rzucają
taki słowami jakie da sie zauważyć w postach. popieram tu spotrzeżenie
Krzyska L, bo znam go osobiście (dane było mi uczestniczyć w zajęcieach
przez niego prowadzonych) i znam jego wysoką KULTURĘ.

   Mamy wolność - FAKT - ale mamy deż moralność i przyzwoitość - a o tym
niektórzy zapominają - ale jak to da sie w życiu zauważyć: jeżeli ktoś nie
ma nic konkretnego do powiedzenia lub wie że nie ma racji (bądź wydaje mu
sie, że ma) to dorzuca do swoich wypowiedzi różne nieodpowiednie słóeczka i
porównania... czyżby i tu się to sprawdzało ???

   I nie jest to tylko moje zdanie - już z kilkoma uczestnikami listy
rozmawialiśmy na ten temat i o dziwo każdy zauważa te same "negatywne"
nazwiska - znowu przypadek ???

   pozdrawiam

Goferek