Re: [Czuwaj] Paradoks czy już norma :-)

Pawel Rozdzestwienski konikhdj w hot.pl
Pią, 17 Gru 2004, 13:07:29 CET

Dh Goferek napisał:
"> Hmmm od dłuższego czasu pada coraz więcej stwierdzeń o NISKIM poziomie
> dyskusji na grupie... pewna grupa "trzymająca władzę" :-) używa słów,
które
> nie przystoją harcerzom a tym bardziej instruktorom. Są dyskutanci
> "wywyższający" się z racji swojego wieku, doświadczeń itp.... to chyba nie
> jest kategoria do oceniania MĄDROŚCI zyciowej w służbie
instruktorskiej.....

> [...]
> przez niego prowadzonych) i znam jego wysoką KULTURĘ.
>
>    Mamy wolność - FAKT - ale mamy deż moralność i przyzwoitość - a o tym
> niektórzy zapominają - ale jak to da sie w życiu zauważyć: jeżeli ktoś nie
> ma nic konkretnego do powiedzenia lub wie że nie ma racji (bądź wydaje mu
> sie, że ma) to dorzuca do swoich wypowiedzi różne nieodpowiednie słóeczka
> porównania... czyżby i tu się to sprawdzało ???
>
>    I nie jest to tylko moje zdanie - już z kilkoma uczestnikami listy
> rozmawialiśmy na ten temat i o dziwo każdy zauważa te same "negatywne"

Rozumiem, że zgodnie z obowiązująca dewizą jednej z organizacji ZHx należy
takowych ludzi wyrzucać, albo po prostu likwidowac forum? Szanowny Druhu
Podharcmistrzu ZHR, a gdzież otwartośc na poglady innych? A gdzież otwartośc
na wymianę poglądów? A co do kwestii moralności i przyzwoitości w
instruktorskiej służbie,  to chyab Druhu temat na inny post, nieprawdaż?
Zresztą już o tym dyskutowalismy.
pozdrawiam
p.