Re: [Czuwaj] Paradoks czy już norma :-)

Aleksander Senk senk w post.pl
Pią, 17 Gru 2004, 15:18:31 CET

From: "Paweł Rozdżestwieński" <konikhdj w hot.pl>

> Oj Druhu Druhu - ja natomiast pisze o czynach, zwanych kneblem wolności -
> trzeba tylko zauważyć ten knebel, szanowny Druhu.

Przepraszam, ale czy brak akceptacji wobec nierzeczowych (mowiac delikatnie)
argumentow stosowanych w dyskusji to jest ow knebel wolnosci?

Bo to o tym pisał Gofer.

I nie wiem, skad znowu te ataki na ZHR.
Nihil ad rem, jak mawiano kiedyś.

Trzymajmy sie tematu, prosze. Rozszerzasz zakres problemu. Nie wiem, w jakim
celu.
Jeżeli uważasz, ze każdy argument jest dobry, sformuluj te mysli explicite,
proszę.
Jeżeli tak nie myslisz, to nie widzę sensu w dalszej dyskusji. Proponuję
zakończenie watku.

pozdrawiam
olek