[Czuwaj] Kursy druzynowych - koedukacyjne i monoplciowe

Anna Błaszczak czarnoczerwona w wp.pl
Sob, 18 Gru 2004, 00:56:53 CET

----- Original Message -----
From: "Rafal Bednarczyk" <amfarm w aster.pl>

>I wnioskiem zeszlorocznego KOEDUKACYJNEGO kursu, gdzie kadre
>stanowily KOBIETY byla koniecznosc zorganizowania kursu
>meskiego, jako bardziej wlasciwego metodycznie.

No właśnie, Rafale, bo to również był kurs z kadrą MONO.
Dostrzeżony przez nas problem, nie wiąże się z tym, że kurs jest męski,
tylko, że jest monopłciowy.
Nie ważne - same kobiety lub sami mężczyźni.
Wg mnie "złotym środkiem" jest właśnie organizownie kursów mieszanych.

Pozdr.

phm. Anna Błaszczak
Zachodniopomorski Referat Wędrownictwa
V Szczep Harcerski "Na szlaku"