[Czuwaj] Kursy druzynowych - koedukacyjne i monoplciowe

Aleksander Senk senk w post.pl
Sob, 18 Gru 2004, 11:21:36 CET

From: "Marcin Bednarski" <parasol w harcerstwo.net>

>Wszystko fajnie, ale ten fragment powyżej jest zastanawiający. Jakie
wydajecie
>dyplomy? Czy one są ważne tylko w Waszym hufcu? Czy kształcicie
drużynowych,
>czy drużynowych na Mokotowie? Jeżeli drużynowych, to chyba to co napisała
>Helena jest warte przemyślenia.
>Może warto na dyplomach umieścić klauzulę: "osoba zupełnie nieprzygotowana
do
>prowadzenia drużyny koedukacyjnej". Wszak chyba i instruktorom z Mokotowa
>zdarza się przechodzić do innych hufców, czy nie? Mokotów albo śmierć ! ;)

Jak juz wspomnialem :-) sprawa rzeczywiscie jest warta przemyslenia.
Wydajemy patenty druzynowego/druzynowej druzyny. Bez wskazania na
jednoplciowość.
Wydaje mi sie, powtorze, ze taka klauzula jest zupelnie niepotrzebna.
Jeżeli ktos uwazałby, ze druzynowy u nas ksztalcony moze miec problemy z
prowadzeniem druzyny ko-, to moze mu zrobic dwugodzinne warsztaty - ze
wspolpracy z przyboczną.

Czy instruktorom Mokotowa zdarza sie przechodzic do innych hufcow?
Od czasu secesji czesci srodowisk i utworzenia Ursynowa (w 1997) chyba
sytuacje takie sie nie zdarzają.
Wskaznik ruchow ludzkich zdecydowanie jest wychylony w kierunku "imigracja"

>Cieszyłbym się z odpowiedzi na te pytania.

Czy usatysfakcjonowalem Cie choc w minimalnym stopniu?
:-)

pozdrawiam
olek

--