[Czuwaj] drużyny - koedukacyjne i monoplciowe - kiedy i dlaczego

Adam Kubiaczyk adam.kubiaczyk w wp.pl
Sob, 18 Gru 2004, 11:23:43 CET

Druh Marcin Skocz napisał::

> Wierzę Ci na słowo. Nie znam ani druha Adama ani jego poglądów i
> ścieżki służbowej (nie lubię tego określenia okropnie) w ZHP.
> Ale skądś one się biorą - i może warto zastanowić się jak je zmieniać.

Pytanie jest tylko takie czy rzeczywiście warto je zmieniać. Mam prawie
20 lat, z palca tego co mówie nie wyssałem. Faktycznie już przed
wstąpieniem do harcerstwa ok. 1,5 roku temu miałem wyrobiony ten pogląd.
Szanuję Twoje zdanie Druhu, i nie obieram prawa do niego. Odnoszę jednak
wrażenie, że chciałby Druh, aby było ono jedynym słusznym.

> pozdrawiam
> Marcin Skocz

Ja również gorąco pozdrawiam

Adam Kubiaczyk