[Czuwaj] Kursy druzynowych - koedukacyjne i monoplciowe

Sob, 18 Gru 2004, 12:00:26 CET

Dnia sobota, 18 grudnia 2004 11:50, Aleksander Senk napisał:

> Zaproponuj, proszę, treści programowe i cele dla takiego warsztatu
> uzupelniającego.
> Obiecuje, ze zaproponuje, by ten temat podjęto na najbliższym spotkaniu
> Zespołu Kształcenia.

Ugh, dla mnie to też jest strasznie trudna sprawa, dlatego nie zacznę nawet o
tym myśleć (tym bardziej, że już mam jedną prace domową od CIebie ;)). Z góry
oddaję sprawę walkowerem. Zresztą nie widzę potrzeby takiego warsztatu, bo
jak słusznie przypomniał rafał w każdej drużynie koedukacyjnej powinien się
znajdować przedstawiciel każdej płci. Wystarczy, żeby współpraca między nimi
dobrze się układała. He, he jeżeli to włąśnie chciałeś napisać, to ja dopiero
na to wpadłem ;). Tak to jest jak człowiek nie wyspany... :(

Sam też jestem zdania, że prowadzenie drużyn koedukacyjnych to strasznie
trudna sprawa. Dla mnie (prowadziłem taką drużynę, i w moim szczepie jest
taka drużyna) to w zasadzie sprawa niewykonalna. Swoją drużynę uważałem za
dobrą dlatego, że byłem mało świadomym wychowawcą. Nie żebym ją teraz uważał
za złą, ale widzę, że koedukacja jej nie służyła i nadal nie służy.

--
czuwaj!
parasol