[Czuwaj] Kursy druzynowych - koedukacyjne i monoplciowe

Pon, 20 Gru 2004, 13:52:36 CET

Dnia poniedziałek, 20 grudnia 2004 13:31, Marcin Skocz napisał:

> Cytowane poniżej dane są świetnym argumentem. Tyle, że nie na to, że role
> te muszą być inna - a jedynie że aktualnie są. A to już wynika z kultury i
> zawsze imho można te proporcje ukształtować inaczej.

Czekałem na to Marcinie :)

A Ty pytając o różnicę w rolach jaką miałeś na myśli perspektywę? Średnią
globalną? Miałem podawać dane o Japonii? Po co? Te role na pewną różnią się
pomiędzy kulturami, ale my żyjemy w Polsce w XXI wieku to jest nasz obszar
działania.

Oczywiście, że masz rację te dane opisują jedynie obecną sytuację. Tylko
odpowiedz mi na pytania:

Po co to zmieniać?
W imię jakich idei?
Czy obecny układ jest niewydolny?
Jaki inny proponujesz, który będzie lepszy i jak to sprawdzisz?
Czy godzi się eksperymentować na ludziach?
Czy czujesz się powołany do prowadzenia takich zmian?

I najważniejsze. Na jakiej podstawie uważasz, że jedynym źródłem tych różnic
jest kultura? Niejaki Jung dowodził, że Archetyp Wielkiej Matki i Starego
Mędrca jest składnikiem naszej zbiorowej podświadomości, może to byłdobry
trop ??

A i jeszcze nie byłbym taki pewny co do tego, że te role można ot tak sobie
"inaczej ukształtować" :>

--
czuwaj !
parasol