[Czuwaj] Kursy druzynowych - koedukacyjne i monoplciowe

Piotr Kołodziejczyk admiral w kolodziejczyk.waw.pl
Pon, 20 Gru 2004, 14:03:16 CET

Marcin Bednarski <parasol w harcerstwo.net> napisał(a):

> Badania CBOS przeprowadzone w 2003 roku na reprezentatywnej grupie
> 15-latków.
> Wyniki badań można znaleźć w "Opinie i diagnozy", nr 2, Młodzież 2003,
> CBOS.
>
> 50% badanych deklaruje, że osobą, na której uznaniu im najbardziej zależy

> jest
> matka.
> 63% badanych deklaruje, że w trudnych chwilach może liczyć na matkę
> 21% badanych wskazuje matkę jako osobę, która ma największy wpływ na styl

> ubierania się respondentów.

> [...]

Ale problemem nie jest fakt istnienia różnic, ale to, czy roznice powinny
być, czyli  czy sa sluszne..
Jedni powiedzą, że te róznice sa słuszne, wynikają z 'naturalnego porzadku
rzeczy' i należy ludzi przystosowywac do takiego faktu.
Inni powiedzą, że te różnice to wynik zlego porzadku i naszym celem powinno
byc ich zniwelowanie.
Ja wolałbym działać tak (niezaleznie od tego, w jaki sposob to robic), żeby
jednak odsetki osób, ktore maja dobry kontakt/uznanie etc. z ojcem jak i
matka byly podobne.

Pozdr.,
Admiral

--