Re: [Czuwaj] składki, spis, członkostwo ZHP

Aleksander Senk senk w post.pl
Pon, 20 Gru 2004, 23:03:47 CET

From: "Aleksander Senk" <senk w post.pl>

>   1.. Członkiem ZHP może zostać każdy, kto wyrazi wolę przynależności do
ZHP
> i działania zgodnego z zasadami Związku.
>   2.. Członkostwo ZHP powstaje z chwilą wyrażenia woli przynależności do
ZHP
> i uzyskania przydziału służbowego.
> Moim zdaniem mylisz sie
> :-)

Chociaz faktycznie trudno okreslic, jakimi czlonkami są Ci, ktorzy nie
zlozyli Przyrzeczenia.

A kiedys, rzeczywiscie, czlonkiem ZHP zostawalo sie dopiero po złożeniu
Przyrzeczenia/Obietnicy.

Jednak z jakichs powodów to sie zmieniło.
Jedni mowia, ze to kwestia skladek, inni - ze kwestia liczebnosci..
Trudno mi powiedzieć. Tak samo trudno mi powiedziec dlaczego teraz
Przyczeczenia staje sie zwykla formulka bez wiekszego znaczenia... No, ale
nie na nasza to głowę.

pozdrawiam
olek