[Czuwaj] Praca dla harcerki / instruktorki

g00rek g00rek w wp.pl
Pią, 24 Gru 2004, 11:03:49 CET

Dnia 24 grudnia 2004, Paweł Dobosz wystukał(a) na klawiaturze co następuje:

PD> prawdę mówiąc jest to niezgodne z prawem pracy

Co jest oczywiście totalną bzdurą.
To znaczy samo prawo, nie to, że jest niezgodne (nie wiem, nie
powiem).

Gdy sklep z artykułami dla mężczyzn ustatkowanych (powiedzmy taki
Ermenegildo Zegna) chce zatrudnić sprzedawcę to na pewno nie będzie to
jakiś młodzian 18 letni. Jeśli sklep z artykułami dla łysych chce
zatrudnić łysego to niech to zrobi i wcale nie dyskryminuje łysych.

Tak, wiem, wiem może napisać WSZYSTKICH, a potem ich odsiać. Fajnie,
że stracą czas.

Mamy męskiego szefa sklepu, mamy sprzedawcę, potrzebujemy (dla
równowagi) jednej dziewczyny.
Finito.

ps. oglądałem ogłoszenia o pracę. Większość zawiera sformułowanie
płci. Dużo zawiera wiek.

---
hm. Michal 'g00rek' Gorecki, H.R.
Szczep 84 WDHiGZ "Knieja"
Hufiec Warszawa Praga Północ

"Nie ma sensu stać w miejscu. Trzeba wybrać - postęp,
albo stanie w miescu. Idźmy naprzód - z uśmiechem na ustach!"
Robert Baden-Powell "Aids to Scoutmastership"