[Czuwaj] Praca dla harcerki / instruktorki

Aleksander Senk senk w post.pl
Pią, 24 Gru 2004, 11:26:02 CET

From: "g00rek" <g00rek w wp.pl>

> Mamy męskiego szefa sklepu, mamy sprzedawcę, potrzebujemy (dla
> równowagi) jednej dziewczyny.

G00rek! Boj się Boga!
Co to jest za argument? Do czego Wy jej potrzebujecie?
:-)

Ja, jako potencjalny klient tego sklepu, ktory - o ile slyszalem - nie jest
prywatna inicjatywą, oczekuje kulturalnej, sprawnej i znającej sie na
rzeczy obslugi.
I mam nadzieję, ze to bedą podstawowe kryteria, ktorymi bedziecie sie
kierować w wyborze sprzedawcy. A nie to, czego Wy potrzebujecie...

Jeżeli brakuje Wam kobiet, to przeciez mozecie zapraszać koleżanki, albo za
wlasne pieniadze zatrudnic hostessę...
:-)

> Finito.

Już nie "howgh"?