[Czuwaj] Praca dla harcerki / instruktorki

g00rek g00rek w wp.pl
Pią, 24 Gru 2004, 11:33:51 CET

Dnia 24 grudnia 2004, Aleksander Senk wystukał(a) na klawiaturze co następuje:

AS> G00rek! Boj się Boga!
AS> Co to jest za argument? Do czego Wy jej potrzebujecie?
AS> :-)

AS> Ja, jako potencjalny klient tego sklepu, ktory - o ile slyszalem - nie jest
AS> prywatna inicjatywą, oczekuje kulturalnej, sprawnej i znającej sie na
AS> rzeczy obslugi.
AS> I mam nadzieję, ze to bedą podstawowe kryteria, ktorymi bedziecie sie
AS> kierować w wyborze sprzedawcy. A nie to, czego Wy potrzebujecie...

AS> Jeżeli brakuje Wam kobiet, to przeciez mozecie zapraszać koleżanki, albo za
AS> wlasne pieniadze zatrudnic hostessę...
> [...]

Oczywiście, że tego wymagamy. Nie napisałem tego w ogłoszeniu?
Natomiast uznaliśmy z różnych względów, że powinien istnieć zarówno
chłopak sprzedawca i dziewczyna sprzedawca. Dla równowagi.

Zresztą TOBIE mam tłumaczć te niuanse różnic pomiędzy płciami? :PPP

<rotfl>

---
hm. Michal 'g00rek' Gorecki, H.R.
Szczep 84 WDHiGZ "Knieja"
Hufiec Warszawa Praga Północ

"Nie ma sensu stać w miejscu. Trzeba wybrać - postęp,
albo stanie w miescu. Idźmy naprzód - z uśmiechem na ustach!"
Robert Baden-Powell "Aids to Scoutmastership"