Re: [Czuwaj] składki członkowskie

Śro, 17 Lis 2004, 12:09:32 CET

----- Original Message -----
From: "Marcin Skocz" <hrskocz w harcerstwo.net>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Wednesday, November 17, 2004 11:53 AM
Subject: [Czuwaj] składki członkowskie

> Po trzecie - jakie jest to znaczenie wychowawcze???
> Rozumiem - znaczenie ekonomiczne - dla utrzymania struktur. To ma sens i
nie
> będę dyskutował (choć pewnie da się to inaczej rozwiązać).
> Ale znaczenie wychowawcze? To ja mam rodziców wychowywać? Że niby zrobię
> porzez wymuszenie opłat za uczestnictwo dziecka w zbiórkach? Hmm.. To
chyba
> raczej uczy tego, że wszystko dzisiaj kosztuje?

No pewnie ! Nic za darmo!
[ Dobrze ze żona nie czytuje Listy ;-))  ]
Opowiadał mi ktoś niedawno o drużynowej zuchów
która wpuszcza do harcówki, na cotygodniową zbiórkę,
wpuszcza tylko te zuchy które przyniosły "tygodniówkę" czyli 50 gr
bo ma to "wyrabiać systematyczność".
Jak któryś zapomniał - biegiem do domu.

Co o tym sądzicie ?

Czesław