[Czuwaj] dwie sprawy

grzegorz goja73 w poczta.onet.pl
Śro, 17 Lis 2004, 13:04:18 CET

Lista działa i chwała stwórcom (przestało mi wszystko przychodzić po dwa
razy)

a korzystając z "nowego" mam prośbę o przesłanie informacji
dotyczących:
a) zakresu obowiązków członków komendy plus kwatermistrz plus szefowie
stałych zespołów (kadry kształcącej, ksi, kapituły, itd.)
chodzi mi o różne podejścia jakie mogą być stosowane w waszych hufcach,
bo my nadal nad tym pracujemy, a temat wciąż Se pojawia na komendach
i końca nie widać
b) w jaki sposób w waszych hufcach motywuje się drużynowych do pozyskiwania
środków z 1% i jak wasze hufce postrzegają swoją rolę w zdobywaniu 1%

pozdrawiam

goja73
goja73 w poczta.onet.pl
gg 2002518