ODP: [Czuwaj] dwie sprawy

Dominik Jan Domin djdomin w poczta.onet.pl
Czw, 18 Lis 2004, 10:25:10 CET

U nas każdy członek komendy ma swoje obowiązki. Istnieje nawet specjalne
rubryka na stronie www hufca z wyszczególnionymi obowiązkami
http://www.torun.zhp.org.pl/komenda.php jakbyś miał pytania, to pisz :)

Reszta ludzików nie ma sprecyzowanych obowiązków poza namiestnikami (ostatni
rozkaz KH), niestety - lista obowiązków niedostepna w wersji elektornicznej,
a mam opory przed przepisywaniem tego do kompa.

> b) w jaki sposób w waszych hufcach motywuje się drużynowych
> do pozyskiwania
> środków z 1% i jak wasze hufce postrzegają swoją rolę w zdobywaniu 1%

To pytanie jest źle zadane. Powinno brzmieć: CZY motywuje się druzynowych do
akcji 1% (coś było w marcu czy kwietniu ubiegłego roku mówione u nas, dwa
razy potem zapodano liste z wpłatami i ostatnio kazano podac deklaracje, na
co kto przeznaczy otrzymana kase) i do innych akcji pozyskiwania kasy.

Sądzac po wnioskach do funduszu Grażyńskiego i EFS - wiekszość ZHP jest tak
bogata, że żadne pieniadze z marnego 1% nie są potrzebne i GK mogłaby sobie
wrzucić na luz i nie przejmować sie tym.

Dominik Jan Domin