[Czuwaj] dwie sprawy

grzegorz goja73 w poczta.onet.pl
Czw, 18 Lis 2004, 12:00:58 CET

> U nas każdy członek komendy ma swoje obowiązki. Istnieje nawet specjalne
> rubryka na stronie www hufca z wyszczególnionymi obowiązkami
> http://www.torun.zhp.org.pl/komenda.php jakbyś miał pytania, to pisz :)

[goja73] dzięki za informacje, odezwę się w razie pytań,
ktoś jeszcze ma jakieś przykłady?

> Reszta ludzików nie ma sprecyzowanych obowiązków poza namiestnikami
> (ostatni rozkaz KH), niestety - lista obowiązków niedostepna w wersji
> elektornicznej,
> a mam opory przed przepisywaniem tego do kompa.

> To pytanie jest źle zadane. Powinno brzmieć: CZY motywuje się druzynowych
> do akcji 1%

[goja73] mam nadzieję, że gdzieś się jednak motywuje/informuje drużynowych,
pomaga przygotować materiały, a może ktoś ma jakieś ciekawe pomysły jak
propagować 1% wśród drużynowych w tym roku

> Dominik Jan Domin

[goja73] pozdrawiam goja73