[Czuwaj] Kodeks Wędrowniczy

Marcin banderas w pf.pl
Czw, 18 Lis 2004, 20:54:58 CET

Czuwaj !
Witam wszystkich uczestników forum dyskusyjnego. Jestem podzastępowym III Zastępu Wędrowników "Czarne Jastrzębie" z V DH "Patria" im. Powstańczej Poczty Polowej z Hufca Ziemi Wolińskiej w Świnoujściu.
Jestem w trakcie realizowania zadań na próbę wędrowniczą. W tej próbie jest zadanie odnośnie Kodeksu Wędrowniczego, który przeczytałem i bardzo mnie to zaciekawiło jak jest on realizowany w innych środowiskach harcerskich. Tzn. chciałbym się dowiedzieć, jak inne osoby, które są w trakcie robienia lub te które zdobyły naramiennik wędrowniczy rozumieją sens tego Kodeksu.
Pozdrawiam
wyw. Marcin Orzechowski