[Czuwaj] Kodeks Wędrowniczy

Marcin Królikowski zastepowy w gazeta.pl
Sob, 20 Lis 2004, 16:27:02 CET

Orzech, witamy na liście... :)

----- Original Message -----
From: "Marcin" <banderas w pf.pl>
To: <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Thursday, November 18, 2004 8:54 PM
Subject: [Czuwaj] Kodeks Wędrowniczy

Czuwaj !
Witam wszystkich uczestników forum dyskusyjnego. Jestem podzastępowym III
Zastępu Wędrowników "Czarne Jastrzębie" z V DH "Patria" im. Powstańczej
Poczty Polowej z Hufca Ziemi Wolińskiej w Świnoujściu.
Jestem w trakcie realizowania zadań na próbę wędrowniczą. W tej próbie jest
zadanie odnośnie Kodeksu Wędrowniczego, który przeczytałem i bardzo mnie to
zaciekawiło jak jest on realizowany w innych środowiskach harcerskich. Tzn.
chciałbym się dowiedzieć, jak inne osoby, które są w trakcie robienia lub te
które zdobyły naramiennik wędrowniczy rozumieją sens tego Kodeksu.
Pozdrawiam
wyw. Marcin Orzechowski