[czuwaj] Senior chce pwd.

Piotr Giczela piotr.giczela w zhr.pl
Pią, 19 Lis 2004, 15:09:52 CET

----- Original Message -----
From: "Piotr Kowalski" <szare.szeregi w wp.pl>
To: <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Friday, November 19, 2004 2:24 PM
Subject: RE: [czuwaj] Senior chce pwd.

Nie otwierać

Stopnie instruktorskie nie są dla seniorów tylko dla instruktorów. [ciach]

Kowlak

hm. Piotr Kowalski
Komendant Szczepu im. Szarych Szeregów
Hufiec Łódź-Widzew

No oczywiście jeśli podejmuje się sztuki dla sztuki, to bez sensu. Ale jeśli
senior chce pełnić konkretną funkcję wychowawczą to, tak jak powiedział
Grzegorz Całek, wiek nie ma tu znaczenia. Dlaczego senior nie ma być
instruktorem? Zupełnie nie rozumiem Twojej postawy i wydaje mi się, że mimo
zapowiadanych argumentów nie zrozumiem. Każdy przypadek trzeba rozpatrywać
indywidualnie, ale zakładać od razu, że nie i już?
A tak naprawdę, to w dzisiejszych czasach stopień pwd nie jest dla
instruktorów, bo nikt nie jest instruktorem nie posiadając tego stopnia.
Okres IBS-ów minął chyba dawno, z tego co mi wiadomo.

phm. Piotr Giczela HO
Łuków

---