[czuwaj] Senior chce pwd.

Piotr Kowalski szare.szeregi w wp.pl
Pon, 22 Lis 2004, 13:20:15 CET

----Original Message-----
From: czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net [mailto:czuwaj-Subject: Re: [czuwaj]
Senior chce pwd.

> Uważam, że ZHP jest organizacją młodych ludzi dla młodych ludzi
> - nie widzę, żadnej potrzeby tworzenia programu w ZHP
> dla kogokolwiek kto ma więcej niż 25 lat.
> Nie jesteśmy organizacją "trzeciego wieku" żeby zapewniać dorosłym
> "program".

Czyli 26-letni harcmistrze juz nas nie interesują ?
Bo są chyba już dorośli ?
Co ze starszyzną pow.25 lat ? (np. 28/29-letnią ?)

--------------------------
Nie nie interesują nas w zakresie przygotowywania dla nich programu. Nie
oczekuję, że ZHP dla mnie przygotuje ofertę programową. To ja mam teraz czas
na dawanie czegoś z siebie - ZHP już mnie wychowało (lepiej lub gorzej :->).

> Nie mam nic przeciwko seniorom
> ale niestety jak nie zdobyło się stopni instruktorskich za młodu to
> czas minął.

Czyli do kiedy ??

Wg mnie np. do 30 no maks 35 roku życia.

> Podobnie w sytuacji stopni wędrowniczych
> - jak nie zdobyłeś HR do 25 lat to już koniec - klamka zapadła. To
> jest oczywiście moje zdanie.

Pozwolę sobie nie zdodzić się z tym :-)))

Oczywiście możesz się nie zgodzić

Kowlak