[czuwaj] Senior chce pwd.

Piotr Giczela piotr.giczela w zhr.pl
Pią, 19 Lis 2004, 15:17:01 CET

----- Original Message -----
From: "Mirek Grodzki" <mirekgrodzki w tlen.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Friday, November 19, 2004 2:38 PM
Subject: Re: [czuwaj] Senior chce pwd.

> Z wymagan na PWD wynika, ze jest to stopien dla
> druzynowego w wieku ok 18 lat. Czyli 65 by bylo
> za duzo.
> Tak samo jak w wieku 31 lat juz za pozno, zeby
> otwierac probe na HR.

To co zrobić, jeśli się z różnych powodów nie zdobyło HRa w czasie bardziej
odpowiednim? Nie zdobywać go już w ogóle? A co zrobić, jeśli od jego
zdobycia uzależnione jest otwarcie próby na kolejny stopień instruktorski?
Ja akurat otworzyłem próbę na HRa w wieku 38 lat i nie widzę problemów.
Chociaż akurat moje dokonania same, jak gdyby, potwierdzają poziom wiedzy i
umiejętności i może trafniejszy byłby tryb weryfikacyjny. Cóż, gdy takiej
możliwości regulamin nie przewiduje?

phm. Piotr Giczela HO
Łuków

---