ODP: [czuwaj] Senior chce pwd.

Dominik Jan Domin djdomin w poczta.onet.pl
Pią, 19 Lis 2004, 15:38:28 CET

A czy mają doswiadczenie i wiedze tego pwd? Z mojej perspektywy - z tym u
seniorów jest najtrudniej, Od lat mielismy przeprawy z seniorami na KSI,
którzy byli przeświadczeni, że nalezy im sie co najmniej phm za zrobienie
jednej zbiórki dla kregu seniora.

Dominik Jan Domin