[Czuwaj] Pater ZU(ch?)S

Sławomir Waś slawek w wasie.pl
Pią, 19 Lis 2004, 21:23:52 CET

Może to niewielu obchodzi... Właśnie oglądałem w TV4 druha Patera, członka naszego Sądu Naczelnego i ministra w rządzie Belki. Wielkiego orędownika dowalenia przedsiębiorcom 300% podwyżki podatku na ZUS.
I już, już miałem mu to po harcersku wybaczyć... Bo w końcu Sejm odrzucił jego szatański pomysł. Ale gdy zobaczyłem z jaki obrzydzeniem mówi o "elitach samozatrudnionych" poczułem się jakby powróciły czasy rozkułaczania kułaka...
ZHP jest tolerancyjny. I także mi i moim poglądom pozwala w nim być. Ale czy naprawdę nie żadnych granic. Czy ludziom pracującym na własny rachunek i dającym zatrudnienie innym należy się od któregokolwiek z instruktorów taka porcja jadu nienawiści?
Z góry przepraszam ta ten wtręt. Może to dlatego, że jeszcze boli mnie miejsce
po wyrwanym zębie. Może w Panoramie już tego nie pokażą...
SW