ODP: [Czuwaj] Pater ZU(ch?)S

Dominik Jan Domin djdomin w poczta.onet.pl
Pią, 19 Lis 2004, 21:32:13 CET

I to w czasach, kiedy bezrobocie nie maleje, a stawki i sposób naliczania
ZUS skutecznie zniecheca do zakładania własnej działalności - co ten PAN
Pater, jako (podobno) harcerz, winien zalecać i promowac - wszak to po
harcersku jest brac swoje sprawy w swoje ręce i radzic sobie samemu, bez
czekania na posadkę. Ale może sie mylę?

Dominik Jan Domin