ODP: [Czuwaj] Pater ZU(ch?)S

Dominik Jan Domin djdomin w poczta.onet.pl
Pią, 19 Lis 2004, 21:44:20 CET

Żeby nie było:

Tak, jestem subiektywny i złosliwie oceniam działanie takich panów. Gdyby
nie oni, i złodziejskiepomysły płacenia składki niezależnie od osiągniętego
dochodu, ja sam i wielu moich znajomych pracowaliby na swoim, dając państwu
podatki, i niejednokrotnie zwalniając miejsca na posadach innych osobom. Ale
skoro naszemu rządowi (żadnemu od 1989 roku) na tym nie zalezy...

Z drugiej zaś strony - zawarł się w mojej główce projekt maluteńkiej zmiany
w statucie ZHP, gwarantujacy, że trudniej bedzie byc tylko na górze ZHP, i
zwiększający dopływ instruktorów pierwszej linii do władz. Ale czy to
przejdzie - czy jest szansa, aby dac BIERNE prawo wyborcze tylko
instruktorowi pełniacemu funkcje instruktorską - z zastrzeżeniem, że nie
liczą się do tego funkcje z we władzach (z wyboru)? I scisłym katalogiem -
która funkcja jest instruktorska?

Pozdrawiam i do czwartku, bo wyjeżdżam, mam nadzieję że w cieplejsze, w inne
rejony Europy.

Dominik Jan Domin