[Czuwaj] (brak tematu)

Rafal.Suchocki w pse.pl Rafal.Suchocki w pse.pl
Wto, 23 Lis 2004, 14:26:38 CET

-----Original Message-----
From: Przemysław 'Chaber' Chabros [mailto:chaber w uznam.net.pl]
!

>O własnie ja się podpisuję pod tym. Bo dlaczego nie - bo będzie jakiś
>monopol? Ja myśle że odrębne organizacje zawsze będa - pytanie na ile one
>są odrębne i po co powstały i po co istnieją a przy ZHR i SH - jak wiele
>mamy wspólnego ? Zresztą na forum ofjaclnym ZHR jak i ZHP harcerze
>dyskutują jak, dlaczego i czy warto się połączyć a przeciętny harcerz(ich
>jest najwięcej) nier rozumie dlaczego są dwie organizacje -> i często
>stawia jedną wyżej (czyt. stawia za lepszą) niż drugą.

Bo pluralizm i różnorodnośc są jak najbardziej zdrowe. Bo nie ma czegoś
takiego jak "jedynie słuszne i prawdziwe spojrzenie na ruch harcerski" i
każda z oeganizacji ma w tej  sprawę inne zdanie. Bo w innych krajach
(Niemcy, Francja etc) istnieje kilka dużych organizacji i nikt z tego powodu
włosów nie rwie. I potrafią one się ze sobą przyjażnić i współpracować.
Mam wymieniać dalej?

--
s00