Re: [Czuwaj] zgłoszenia biwaków

Krzysztof Ludwig krzysiekl w interia.pl
Czw, 25 Lis 2004, 11:50:02 CET

----- Original Message -----
From: "Jerzy Lukaszewicz" <jeluk w zhp.lublin.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>

Będę czekał na Twoją interpretację.
Bo jakoś nie mogę sobię takiej na razie wyobrazić.
Opieram się tutaj na fragmencie rozporządzenia, który opisuje, kogo ono
dotyczy.
 "§ 1. 1. Przedszkola, szkoły i placówki, zwane dalej "szkołami", mogą
organizować dla wychowanków i uczniów, zwanych dalej "uczniami", różnorodne
formy krajoznawstwa i turystyki.
2. W organizowaniu form działalności, o której mowa w ust. 1, szkoły mogą
współdziałać ze stowarzyszeniami i innymi podmiotami, których przedmiotem
działalności jest krajoznawstwo i turystyka."

Moim zdaniem ten paragraf zamyka dyskusję. IMHO dotyczy nas, jeżeli
wycieczkę współorganizujemy ze szkołą lub inna publiczną (sic! - patrz tytuł
rozporządzenia!!!) placówką.
Poza tym rozporządzenie zostało wydane w oparciu o ustawe o systemie oświaty
(a nie np. o kulturze fizycznej - bo ona nas już obowiązuje - patrz rozp. o
bezpieczeństwie...).

Pozdrawiam!

Krzysiek

Ponad 400 tysiecy facetow szuka przyjaciolki, a moze czegos wiecej...
>>> http://link.interia.pl/f183b