RE: [Czuwaj] Każdy inny - wszyscy równi

Rafal.Suchocki w pse.pl Rafal.Suchocki w pse.pl
Pią, 26 Lis 2004, 11:34:25 CET

-----Original Message-----
From: czesiek.harcerstwo [mailto:czesiek w harcerstwo.net]

>Nie wiem dlatego że z wakacyjnej lektury tej bruszurki
>pozostał mi pewien niesmak.

>Pamiętam że zmartwiło mnie zaliczenie formalne
>ułomności płciowych...do mniejszości.
>Ta "poprawność" jest moim skromnym zdaniem
>(i innych moich znajonych) wychowawczo błędna.

Daleki jestem od wszechobecnego demona Politicall Corection, ale ciekaw
jestem jak określiłbyś taką grupe?

>Druga sprawa wydaje mi się poważniejsza.
>Nie uznaję "wychowania międzykulturowego"
>Nie można wychowywać do wszystkiego
>- bo to oznacza wychowanie "do niczego".

Myśle ,iż bardzo specyficznie definiujesz pojęcie "wychowania
międzykulturowego"   z szerszą wpowiedzią wstrzymam się jednak do Twojej
oceny tego pakietu edukacyjnego. (jednocześnie będąc ciekaw, cóż Cię tak
bawi w tym okresleniu).

--
s00hy
Hufiec Warszawa Praga Północ