Re: [Czuwaj] Każdy inny - wszyscy równi

Pią, 26 Lis 2004, 12:03:46 CET

----- Original Message -----
From: <Rafal.Suchocki w pse.pl>
To: <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Friday, November 26, 2004 11:34 AM
Subject: RE: [Czuwaj] Każdy inny - wszyscy równi

-----Original Message-----
From: czesiek.harcerstwo [mailto:czesiek w harcerstwo.net]

> Daleki jestem od wszechobecnego demona Politicall Corection,
> ale ciekaw jestem jak określiłbyś taką grupe?

Jako grupę osób z ułomnościami płciowymi.

Określanie ich jako "mniejszość"
jest sztucznym kreowanie podziałów.

> jednocześnie będąc ciekaw, cóż Cię tak
> bawi w tym okresleniu
Upsss... uciekł mi drań w pół zdania ;-(
Jeszcze raz:
A skoro wspomniełem o tym artykule "ND"
to w "odpowiedzi" kierowniczki zespołu wychowania duchowego GK ZHP
zawartej w Czuwaj nr 6/2004
http://www.czuwaj.zhp.org.pl/art_glowny/Droga_ZHP_ku_wartosciom.pdf
rozbawiło mnie zdanie:
".... Lektura pakietu edukacyjnego "Każdy inny, wszyscy równi",
niepoprzedzona wnikliwą analizą wstepnych zagadnień,
prowadzić może do wygłaszania twierdzeń
podobnych cytowanym wyżej fragmentom artykułów....."
Bo wyszło na to że szanowna Kierowniczka oczekuje
od przeciętnych odbiorców broszurki
poprzedzenia jej lektury
".......wnikliwą analizą wstepnych zagadnień......."
Już widzę to oczyma wyobraźni
:-)))))
A co będzie jeśli to dzięki tej
".......wnikliwej analizie wstepnych zagadnień......."
bedą wygłaszać twierdzenia podobne
"....cytowanym wyżej fragmentom artykułów....."
:-))))

Czesław