Re: [Czuwaj] Każdy inny - wszyscy równi

Marcin Skocz hrskocz w harcerstwo.net
Pią, 26 Lis 2004, 20:20:35 CET

> Jako grupę osób z ułomnościami płciowymi.
> Określanie ich jako "mniejszość"
> jest sztucznym kreowanie podziałów.

Nic dodać. Jednym z celów broszurki jest chyba właśnie zmiana Twojego
myślenia.

Mniejszością jest każda grupa, która wykazuje cechy mogące służyć
identyfikacji. Mniejszością mogą być niepełnosprawni, homoseksualiści czy
lekarze - kwestia tylko odbioru grupy przez innych.

Podziały biorą się z wrogości czy niechęci - nie znajduję jej w określeniu
"mniejszość". Skąd więc Twój wniosek?
A może uważasz, że to choroba? W takim razie różnice pomiędzy naszymi
zdaniami są chyba zbyt duże abyśmy mogli dyskutować na liście o tym...

Pozdrawiam
Marcin Skocz