Re: [Czuwaj] Każdy inny - wszyscy równi

marcin maycin w pf.pl
Pią, 26 Lis 2004, 12:03:51 CET

z ciekawości zajrzałem do tej broszurki i 10 minut obcowania z tym tekstem
nastraja mnie do nigo ngatywnie:

1. Akademicki język, który nie nadaje się do bezpośredniego zastosowania.
2. Zestaw pytań i odpowiedzi wygląd atak jak najpierw napisano odpowiedzi, a
potem wymyślano do nich pytania.
3. Nie znalazłem zdnego odniesienia do problemow Polskich. BO jak mam mowić
o wielokulturowości, to wolałbym na przykładzie przedwojennej Łodzi,
Rzczypospolitej szlecheckiej oraz walki z antysemityzmem, a nie Ceuty,
Szwecji i konfliktu w Jugosławi.

Mam warażenie, żę broszurę przetłumaczono, a nie opracowano dla polskich
potrzeb

Marcin