Re: [Czuwaj] Nic śmiesznego

milo99 w o2.pl milo99 w o2.pl
Pią, 26 Lis 2004, 23:03:02 CET

>czesc!
>Marek Jedynak

Więc mam pewien pomysł- prośbę, co do tej książki.Czy któryś z Was zechciał by skserować tą książeczkę(chyba nie jest aż taka gruba?) i wysłać dla mnie za zwrotem kosztów w zaliczeniu pocztowym?Wiem, że to wymaga trochę zachodu, ale nam na tym bardzo zależy i na pewno ja i moja redakcja będziemy ogromnie wdzięczni. Jeśli któryś z Was by zechciał to zrobić, wyślę adres docelowy na priv i osobiste, uniżonie wyrazy wdzieczności;)

Pozdrawiam

pwd.Kamil Kusiak
Harcerski Miesiecznik Integrujący Środowiska "HarcMIŚ"
99 DW Nomada im.A.Zawady
Hufiec Szczecin