ODP: [Czuwaj] Nic śmiesznego

Dominik Jan Domin djdomin w poczta.onet.pl
Pon, 29 Lis 2004, 10:15:21 CET

Nawet możesz liczyc na skan i zapchanie skrzynki e-mailowej jpeg-ami z tej
książeeczki. mam juz zamówienia. A szczerze - poprzeglądaj stare
"Harcerstwa" i in sze stare gazety. W "Harcerstwach" jest sporo rysunków
druha Drucha, a w inszych gazetach bywały teksty komediowe (choć mi sie
czasem chce płakać, gdy je czytam).

Dominik Jan Domin