Re: [Czuwaj] Drużyny artystyczne

Pon, 29 Lis 2004, 10:26:43 CET

----- Original Message -----
From: "Przemysław 'Chaber' Chabros" <chaber w uznam.net.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Monday, November 29, 2004 9:07 AM
Subject: Re: [Czuwaj] Drużyny artystyczne

> Ja jestem ciekawy co mają ukończyć Naczelnicy PH albo jakie uprawnienia
> zdobyć?
 To zależy tylko ( no, prawie ) od Was
tzn. od tego jakie ustalicie w Naczelnictwie Poczt Harcerskich
(Inspektoracie PH GK ZHP)

http://www.dokumenty.zhp.org.pl/download_82/gku04128.rtf

(.....)
5.3 Szczegółowe kryteria poszczególnych specjalności
określają inspektoraty specjalnościowe
przy akceptacji kierownika Wydziału Specjalności GK ZHP.
O ile inspektorat nie funkcjonuje kryteria określa
Wydział Specjalności GK ZHP.
Szczegółowe kryteria poszczególnych specjalności
podlegają ogłoszeniu w rozkazie Naczelnika ZHP.
(......)

Czesław