Re: [Czuwaj] Drużyny artystyczne

Pon, 29 Lis 2004, 10:36:31 CET

----- Original Message -----
From: "adams" <a.adamski w szpital.koscierzyna.pl>
To: <przemek w zhp.pl>; "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy."
<czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Monday, November 29, 2004 9:31 AM
Subject: Re: [Czuwaj] Drużyny artystyczne

> A jakie kwalifikacje powinien miec taki szef wyszkolenia
specjalistycznego?

Jak to juz napisałem,
zależy to głównie od Was, czyli przedstawicieli danej specjalności.

Tylko z tego co wiem to podobno niektóre specjalności
nie chcą powoływać insopektoratu w GK.

A innym nie chce się stworzyć własnych kryteriów.
Tylko niech później nie na rzekają na te
które im ustali Wydział Specjalnosci GK ZHP

Z tego co wiem, to własne kryteria opracowali juz lotnicy
prawdopodobnie gotowi są też wodniacy.
Co do reszty, nie wiem, ale spróbuje sie "dopytać".

Czesław