[Czuwaj] Nic śmiesznego

Przemysław 'Chaber' Chabros chaber w uznam.net.pl
Wto, 30 Lis 2004, 08:17:44 CET

On N Listopada 28 2004, 0:03, Krzysztof Urman napisał(a):

> [...]

U nas na stronie okolo od 2 lat jest polowa ksiazki przepisana. w druzynie
mamy dwie sztuki a w hufcu wiem ze mamy tego wiecej. W trakcie kopiowania
pojawil sie problem praw autorskich i prace staneły ;/ a do tego strona
jest w trakcie przeznoszenia jest nasza WWW. :)

--
Pozdrawiam i Czuwaj!

pwd. Przemysław "Chaber" Chabros HO
Drużynowy