[Czuwaj] KANDYDAT NA NACZELNIKA ZHP

Grzegorz greegors w icpnet.pl
Pią, 1 Kwi 2005, 17:00:36 CEST

----- Original Message -----
From: "Jeluk" <jeluk w zhp.lublin.pl>
To: <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Friday, April 01, 2005 4:13 PM
Subject: Odp: Re: [Czuwaj] KANDYDAT NA NACZELNIKA ZHP

> Od razu tak pomyslalem. Ale zajrzalem pod wskazany adres i zobaczylem, ze
> informacja zostala zamieszczona 31 marca. Wiec uznalem to za prawde. Bo
nie
> wiedzialem, ze 1 kwietnia w tym roku przypada 31 marca.

Jakoś z kilku powodów nie mam dzisiaj ochoty do żartów, natomiast
niezależenie czy to prawdziwa propozycja czy mistyfikacja, to pachnie
potężną demagogią
zniesienie składek od instruktorów powyżej 50 lat - a z jakiej racji? Ktoś
spojrzał na analizy spisów i ocenił że ta grupa wiekowa będzie przeważać
wśród delegatów na zjazd? Po to żeby zapewnić sobie ich głosy? Boję się
teraz, że ktoś moze na serio taki pomysł rzucić.
Więc prewencyjnie proponuję znieść składki od instruktorów ponizej 18 bo są
jeszcze w większości na utrzymaniu rodziców, od instruktorów 18-25 bo to
przeważnie biedni studenci, od instruktorów 25-35 bo w tym wieku się zakłada
rodziny i oszczędza się na mieszkanie, a także od isntruktorów 35-50 bo w
tym  wieku jak się ma dzieci to trzeba inwestować w uch edukację ;-)

Czuwaj
phm. Grzegorz Skrukwa
Poznań-Nowe Miasto