[Czuwaj] KANDYDAT... DEMENTO

Marek Jedynak marek_jedynak w o2.pl
Pią, 1 Kwi 2005, 20:56:39 CEST

Szanowne Druhowieństwo!

CHCIAŁBYM WSZEM I WOBEC ZDEMENTOWAĆ INFORMACJĘ O MYM KANDYDOWANIU NA
FUNKCJĘ NACZELNIKA ZHP.

Bardzo dziękuję zaangażowanym w spisek Kasi, Oli, Małgosi i
Zbyszkowi. Dziękuję również wszystkim, którzy przejęli się tematem i
błyskawicznie zareagowali, zarówno w sms-ach, mailach, telefonach,
gadu-gadu, komentarzach do newsa, jak i wpisach w księdze gości na
http://www.lsilatawiec.prv.pl. Są to ludzie, którym zależy na
przyszłości naszego Związku.

A teraz czas na wnioski:
że to był dobry żart. Żałuję, że mnie tam nie było, bo chciałbym
zobaczyć jak Chorągiew Kielecka jednym głosem mówi ;)
poczekaniu, tworząc informację wstępną sugerowałem się narzekaniem
niereformowalnych instruktorów. Jego ułożenie zajęło mi mniej niż 5
minut. Co to oznacza? Musimy uczulić wszystkich, aby jakiś demagog
nie wziął góry nad naszym Zjazdem!
z nas uznało, że „chyba stoimy w miejscu”. Czas ruszyć się i wziąć
do pracy. Sam również zakasuję rękawy i biorę się do pracy w mojej
okolicy.

Na koniec życzę Wam wszystkiego najlepszego i do zobaczenia na
XXXIII Zjeździe ZHP!

hm. Marek Jedynak „Pelikan”
Hufiec ZHP Końskie