[Czuwaj] śp. Jan Paweł II - Ojciec Święty - Papież

phm Wojciech Godoń goferek w chrzanow.zhr.pl
Nie, 3 Kwi 2005, 11:35:45 CEST

Powróciłem w przestrzeń internetu....... jednak w takiej chwili nie
wiadomo co pisać.... jest mi tak strasznie źle, tak pusto.... jak nigdy
dotąd.

Tak bardzo chciałbym Go zatrzymać i zawróćić na Ziemię, aby nadal
kierował nas swoim słowem i sercem, aby żartował, śmiał sie z nami, aby
groził palcem i upominał ......... dziś pozostaje czytanie, słuchanie,
oglądanie..... pamięć.

O 21:24 napisałem do Niego e-mail........ 13 minut później zmarł, lecz
głęboko wierzę, iż przeczytał go w drodze do Pana i być może zdoła
odpowiedzieć pozytywną energią do mojego serca. Wiem, że jako człowiek
wierzący powinienem się radować, gdyż to Bóg uwolnił Ojca Świętego od
bólu i zaprosił do Siebie - do lepszego świata ......... wybaczcie - nie
potrafię ... ból i łzy są naturalniejsze.

Tab bardzo Go Kocham..................

Czuwaj