[Czuwaj] śp. Jan Paweł II - Ojciec Święty - Papież

Michał Górecki g00rek w wp.pl
Wto, 5 Kwi 2005, 17:23:50 CEST

Ja czekam niecierpiwie na kanonizację. Bo ona niewątpliwie nastąpi...
Choć pewnie jeszcze trochę poczekam.

Ale mnie rusza w Ojcu Świętym nie tylko to o czym wszyscy piszą. Dla
mnie były to święty - "swój chłop". Nie święty z książek i opowieści.
Słowo hagiografia przestałoby obejmować wszystkich świętych.

Bo wyobraźcie sobie świętego ktory dla przekory przekrzywiał czapki
gwardii szwajcarskiej kiedy obok nich przechodził, czy też ciągnąłich za
troczki aby ich rozśmieszyć.
Który pływał na kajaku, jeździł na nartach i ganiał po górach. Który
ciągle dowcipkował. Który jako gorący fan Cracovii (abstrahując od klubu
;) powiedział zawodnikom podczas audiencji "Cracovia pany!". :) Który
powiedział, że laktyka mu się nie przyda, ale zna jednego polskiego
biskupa któremu ją wyśle :D
I tysiąc innych takich.

Jeśli ktoś jeszcze nie czytał to zapraszam
http://miasta.gazeta.pl/krakow/1,48860,1717249.html?as=1&ias=4

to był Ktoś. :)