[Czuwaj] Refleksja po zdarzeniach ostatnich dni

Piotr Giczela piotr.giczela w zhr.pl
Pon, 4 Kwi 2005, 15:41:27 CEST

----- Original Message -----
From: <togro w togro.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Monday, April 04, 2005 3:03 PM
Subject: Re: [Czuwaj] Refleksja po zdarzeniach ostatnich dni

> Ale czy uwazasz, ze sytuacja w jakiej sie znalezlismy
> moze poruszyc gory?
> Nie. Gory moga poruszyc ludzie, ktorym bedzie na tym zalezalo.

[ciach]

> Swiat jest pelen hipokryzji. Ogromna liczba ludzi, ktorzy dzisiaj
deklaruja
> zalobe, jutro beda walczyc na nowo...
>
> Tomek

W pełni zgadzam się z Tomkiem jeśli chodzi o tę hipokryzję. Nie wierzę w
wielkie i trwałe zmiany. I obym był złym prorokiem twierdząc, że minie czas
i wszystko wróci w utarte koleiny. Patrzę ile razy w historii mieliśmy
podobne zdarzenia. Było ich nieco... I co? Zmieniło się coś trwale? Nie!
Jestem sceptycznie nastawiony i teraz, bo ludzie mówią o zmianach, ale nie
myślą o zmienianiu na lepsze siebie tylko chcieliby zmian u innych. Ludzie
płaczą po odejściu papieża, bo nie myślą o nim i o jego chwilach radosnego
spotkania z Ojcem, tylko myślą o sobie. Że zostali sami...

phm. Piotr Giczela HO
Łuków