[Czuwaj] Zmiana druzynowego DW

togro w togro.pl togro w togro.pl
Pon, 4 Kwi 2005, 19:23:09 CEST

----- Original Message -----
From: "Aleksander Senk" <senk w post.pl>
> 11.Drużynowym może być tylko instruktor ZHP lub członek ZHP w wieku co
> najmniej 16 lat, po ukończeniu kursu drużynowych i przygotowany do pracy
> odpowiednią metodyką
> Kandydat A w ogóle nie mogł startowac w wyborach.
> pozdrawiam
> olek

A zycie zyciem. Ja bym probowal przeforsowac u komendanta hufca kandydata A,
skoro mimo braku uprawnien zostal wybrany przez druzyne - znaczy sie: Jest
lepszy.
Komendant Hufca MOIM ZDANIEM ma prawo mianowac kandydata A druzynowym i dac
mu czas na uzupelnienie wymagan, w ciagu np. 3-6 miesiecy. Nikomu korona z
glowy nie spadnie jak przez ten czas czlowiek nie bedzie mial ukonczonego
kursu, jesli zmotywuje go to do ukonczenia takowego.

Ja, u mnie w hufcu bym tak zrobil.

Tomek Grodzki