[Czuwaj] Zmiana druzynowego DW

Anna Błaszczak czarnoczerwona w wp.pl
Pon, 4 Kwi 2005, 21:21:17 CEST

----- Original Message -----
From: "Marcin Skocz" <hrskocz w harcerstwo.net>

> Jeśli większość ludzi w kraju zdecyduje że ów 20-sto latek ma być
> prezydentem - to ma pełne prawo do zmiany zasad, w tym konstytucji i
> wprowadzenia odpowiednich zapisów umożliwiających mu to...
> Więc niezbyt trafny przykład ;-)

Trafny przykład.
W pierwszej kolejności następuje zmiana Konstytucji, później dopiero wybór
Prezydenta według nowych kryteriów.
Przekładając na opisaną sytuację: najpierw następuje zmiana instrukcji,
później kandydat bez przeszkolenia może zostać drużynowym.

Na pozostałe Twoje argumenty powtórzę tylko, że nie mówimy o sytuacji, w
której mamy alternatywę: powołać drużynowego nie spełniającego kryteriów
albo rozwiązać drużynę.
Powtórzę też, że ja również uważam, że naturalny lider to najlepszy
kandydat.
A naturalny lider po kursie drużynowych wędrowniczych to najlepszy drużynowy
drużyny wędrowniczej.

Pozdrawiam.

phm. Anna Błaszczak
Zachodnio-Pomorski Referat Wędrownictwa