[Czuwaj] Zmiana druzynowego DW

Anna Błaszczak czarnoczerwona w wp.pl
Pon, 4 Kwi 2005, 21:57:41 CEST

----- Original Message -----
From: "Marcin Skocz" <hrskocz w harcerstwo.net>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>

> Tylko w takim razie drużyna powinna mieć możliwość zmiany konstytucji żeby
> przykład był adekwatny ;-)
> (Wcale nie postuluję tego, zeby mogła zmieniać zasady związkowe - mówię
> tylko o adekwatności przykładu!)

Marcinie,

przecież wiem, że jesteś mądrym chłopcem ;-)
Obywatele też nie mogą zmienić Konstytucji.
Mogą o to wnioskować (i to po spełnieniu odpowiednich warunków).
Drużyna, jeśli się uprze, też może wnioskować o zmiany w instrukcji.
Utrzymuję nadal, że przykład jest trafny ;-)
Ale nie o tym chcemy chyba dyskutować.

> Tylko co jeśli? Co jeśli jednak jest to drużyna ma taki właśnie wybór -
bez
> papieru drużynowy albo rozwiązanie?

Wtedy ostateczną decyzję podejmuje komenda hufca.
Tu widziałabym wersję Tomka - kredyt zaufania i okres próbny, w którym
wybrany drużynowy musi się przeszkolić.
Ale na wyjątkach nie buduje się zasady.

phm. Anna Błaszczak
Hufiec Szczecin