[Czuwaj] Zmiana druzynowego DW

Marcin Skocz hrskocz w harcerstwo.net
Pon, 4 Kwi 2005, 22:09:03 CEST

> Marcinie,
> przecież wiem, że jesteś mądrym chłopcem ;-)

Pisz mi tak częściej ;-)

> Obywatele też nie mogą zmienić Konstytucji.
> Mogą o to wnioskować (i to po spełnieniu odpowiednich warunków).
> Drużyna, jeśli się uprze, też może wnioskować o zmiany w instrukcji.
> Utrzymuję nadal, że przykład jest trafny ;-)
> Ale nie o tym chcemy chyba dyskutować.

Wlaśnie - nie chcemy, bo jak będziesz bronić tej linii to możemy się
spodziewać nagłych wizyt Locka, Hobbesa i Rosseau... Wstaną z grobu jak im
powiesz że to nie obywatele są podmiotem decyzyjnym w państwie ;-)

> bez
> Wtedy ostateczną decyzję podejmuje komenda hufca.
> Tu widziałabym wersję Tomka - kredyt zaufania i okres próbny, w którym
> wybrany drużynowy musi się przeszkolić.
> Ale na wyjątkach nie buduje się zasady.

Zasada musi być tak budowana, żeby wyjątki jej nie rozsadzały chyba?

Ale generalnie uważam Twoje wyjście za najlepsze możliwe.

pozdrawiam

MArcin Skocz
phm Marcin Skocz HR
Wrocławski Szczep Harcerski