[Czuwaj] Zmiana druzynowego DW

Aleksander Senk senk w post.pl
Wto, 5 Kwi 2005, 01:13:24 CEST

From: "Marcin Bednarski" <parasol w harcerstwo.net>

>Polecam w wolnych chwilach: "Wykłady z filozofii dziejów" Hegla. Nie piszę
po
>teo, żeby szpanować, ale ja to rozumiem demokrację jak to o czym tam on
pisze
>wyjaśniająć skąd się wziął taki twór w Atenach. I co ciekawe, to właśnie
>podniecające przy czytaniu opisu metodyki wędrowniczej było dla mnie to, że
>można odtworzyć tę sytuację w drużynie wędrowniczej, ale rozumiem, że nie o
>to chodzi. Szkoda.

Nie rozumiem, Parasolu.
"Ogranicza" nas PH, przepisy państwowe, metoda harcerska, ideały
wędrownicze...
Czemu rozpaczasz nad tym, ze ogranicza takze instrukcja druzyny, ktora chce
tak malo - by ktos mial 16 lat i skonczyl kilkudniowy kurs...?
Naszym celem jest nie tylko nauczenie podejmowania decyzji, ale przede
wszystkim uczenie dzialania i podejmowania decyzji w ramach obowiazujacego
prawa i przepisow

Ateńczykow tez sporo ograniczało....
No i mam nadzieje, ze nie chciałbys odtwarzac sytuacji Aten w drużynie -
musialbys wtedy wykluczyc z procesu podejmowania decyzji kobiety ;-)

pozdrawiam
olek