[Czuwaj] Zmiana druzynowego DW

czesiek w harcerstwo.net czesiek w harcerstwo.net
Wto, 5 Kwi 2005, 00:43:29 CEST

-----Original Message-----
From: czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net
[mailto:czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net]On Behalf Of Marcin Bednarski
Sent: Tuesday, April 05, 2005 12:33 AM
To: Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.
Subject: Re: [Czuwaj] Zmiana druzynowego DW

> Ja tam bym też w praktyce uczył korzystania z prawa i konsekwencji
> wynikających z dokonywania rzeczy głupich lub z prawem niezgodnych.
> Ale może się nie znam...w końcu nie byłem na kursie z metodyki
wędrowniczej...
> (nie jestem drużynowym, jakby co).

Ja też.
Zreszta niedawno miałem taka sytuacje u siebie w hufcu,
z wodna druzyna wedrowniczą.
Grzecznie poprosiłem aby powtórzyli "konklawe",
ostrzegając że będą powtarzać "do skutku"
jeśli "nie załapią" w czym rzecz.
"Załapali"

Czesław