[Czuwaj] ZHR i ZHP - czego oczekuje od swojej organizacji

Michał Górecki g00rek w wp.pl
Wto, 5 Kwi 2005, 11:50:48 CEST

togro w togro.pl napisał(a):

> Im dluzej tym gorzej - jestem tego swiadom.

Jeśli się tak to stawia. Bo ja widze że idzie w różnych kierunkach nei
tylko tam gdzie jedna droga jest ewidentnie zła a druga dobra. Po prostu
idą w RÓŻNYCH kierunkach. I dobrze. Dwie, różne nisze.