[Czuwaj] ZHR i ZHP - czego oczekuje od swojej organizacji

Krzysztof Ludwig krzysiekl w interia.pl
Wto, 5 Kwi 2005, 13:38:49 CEST

----- Original Message -----
From: "phm Wojciech Godoń" <goferek w chrzanow.zhr.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Tuesday, April 05, 2005 1:30 PM
Subject: Re: [Czuwaj] ZHR i ZHP - czego oczekuje od swojej organizacji

> ekhmmm Krzysiu kto jak kto ale ty zdajesz sobie sprawę, iże to nie był
> problem Związku ale ....... (sam wiesz) i już ciii o tym bo to nie
> podmiot dyskusji :-)

Uważam (teraz poważnie), że takie problemy w środowiskach to jest problem
Związku jako całości. Związek nie jest sobie w stanie radzić w problemami w
hufcach. Interwencja w hufiec z poziomu chorągwi jest praktycznie niemożliwa
(chyba, że dotyczy finansów).

> Tak porządnie wyglądasz a takie ci myśli w głowie :-)

Wróciłem już z pracy i zapewniam Cię, że aktualnie porządnie nie wyglądam :)

> Pozdrowienia z zachodniej małopolski do zachodnio- zachodniej :-)

Dzięki!
Doszło rykoszetem, bo ja w Krakowie mieszkam :)

> Goferek

Krzysiek

Startuj z INTERIA.PL! >>> http://link.interia.pl/f186c